|wait | a | minute | your | breath | smells | like | marissa | | you | are | so | drunk|

är sjuk. snorig. lite feber. hostar upp lungorna om nätterna. typ så. ungefär lika kul som de låter. så jag spenderar mina dagar med att se på O.C. just nu har jag kommit till andra säsongen. igår såg jag på avsnittet ovan. fint som snus.
men mest vill jag bara se alla säsongs 2's avsnitt fort som satan. så jag kan komma till säsong 3 som nog är min favorit säsong. vad jag minns iaf. det var så längesen. just nu i 2:an sitter jag bara & stör mig på Lindsey som är så präktig & velig så man kräks! men Alex (oliva wilde) är så jävla snygg & grym så man står ut ändå.
¯
Här kan ni hitta min O.C music playlist. alla låtar som finns på spotify från alla de 4 säsongerna. kanon.
¯
pic: 

Kommentarer
Postat av: amanda

Kollade för ca 5 minuter på exakt den där delen! :) Krya på dig finis.

2011-02-08 @ 18:16:14
URL: http://rosajordgubbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0