|hur | ska | man | älska | nån | som | har | älskat | nån | förut|

_denna underbara kvinna har jag fått äran att njuta av ikväll, fina Melissa Horn.
i vintras var hon min hjältinna, med sin röst & sina texter fick hon mig att känna mig mindre ennsam än jag var, mindre trasig & mindre hjärtekrossad. för det var just det jag var. januari till maj. eller om det äns var i maj, de gick över, helt plötsligt så kunde jag iaf andas på egen hand igen. & det var lite tack vare kvinnan ovan. åh Melissa. gåshud & salta tysta tårar i 1 & ½ i sträck. magiskt. gjorde ont ända in i själen i refrängen till 'lät du henne komma närmre'. aj vad den låten fortfarande gör ont ända in i märgen efter så här lång tid ändå.
men hjärtesorg sätter sina tydliga spår antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0