| x-mas | 2011 |

/1- blev tidigt klar med mina julklappar /2- céline´s fina rim på min julklapp som innehöll ett par balla silver-brallor /3- ängnade onsdagen innan jul med att blanda egna white russian med julia & sofie innan utgång /4- spenderade natten/morgonen på grym efterfest där vi drack rödvin, sjöng wonderwall & hängde med bästa grabbarna /5- julafton & kalle anka kl15, favorit nr1, tomtens julverkstad.. /6- ..favorit nr2, ferdinan ♥ /7- brasan /8- julgrans ljus /9- i våran gran dinglade glittriga, rosa kaniner /10- mina julklapps ank-tofflor /11- pannacotta efterrätt på juldagen /12- kaffe & j's systers fina kanin peppakaka som var alldeles för fin att äta upp, på annandag juls morgonen.
_detta var min jul i korta drag. gla fortsättning ++++++

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0