| vad | två | öron | klarar | av |

aldrig trodde jag att jag skulle sjunka så långt. aldrig trodde jag skulle såra någon så hårt. igen. trodde jag hade lärt mig en läxa. att man inte sårar människor.aldrig trodde jag att jag skulle såra någon över en så banal grej. över en kille. skäms som ett djur & kan inte fatta att jag lät detta hända. det skulle ju inte bli såhär. de hade jag lovat mig själv. skulle berätta sanningen. men någon annan han före & bakvägen blev vägen till sanningen. värsta tänka bara.
men jag får stå mitt kast. stå upp för mina handlingar. stå upp för min svaghet. mitt /dumma förvuxna hjärta/
öga mot öga imorn. få domen. om jag är värd att ta tillbaka. personligen skulle jag inte ens ta tillbaka mig själv. jävla mes. men samtidigt har vi inte gjort någe fel eller jo, vi skulle berättat sanningen. ja. äsch jag vet ingenting. skjut mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0