| autumn |

är ledig i två dagar nu efter sådär 6dagars jobb i sträck. de känns i kroppen må jag lova, jobb hela helgen & mer där till & utgång på de.
¯
min första lediga dag spenderar jag med att lyssna på min egen komponerade playlist med höst musik. sån musik som känns höstig eller som bor i mina öron dessa dar. här har ni den: 
sen tittar jag igenom typ världens finaste tumblr, 'love is a letter sent thousands times' som endast innehåller kärleks bilder från tex filmer. fint som snus. bra kombo de där, kärleks bilder & höst musik.
¯
annars gör jag ingenting. ska väl egentligen städa, färga håret, ta hand om min feta kvittohög, stryka, äta någe.. men de är så himla tråkigt så jag låter bli så länge de bara går.
¯
/har verkligen ingen lust/tid till att fota längre, fotar inte ens mig själv längre, så egenkär som jag är liksom, bilderna ovan är typ de enda jag fotat denna höst, så himla tråkigt, tiden vart tog du vägen?/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0