| army | green |


/ prickiga ben - lindex / nya super duper fin jacka - intersport / svart klänning/trasa - cubus / fake ray ben's / converse / ringar - h&m m.m / gröna naglar - viva la diva / - & jaa jag använde mej av kära herr självutlösare! Toppen blev de..

Typ sähär super ball & över poseig har jag sett ute hela dan i de mkt kvava vädret, eller inte. Har mest varit en vildvittra & varit flaxig hela dan, som vanligt sådär!

Nu ikväll har jag klippt sönder ett linne som jag ska pryda min kropp med imorn kväll när de vankas studentferre med världens bästa rock tema! Kommer bli awesome. Nu ska jag ladda batterierna för morgon dagen ♥

Kommentarer
Postat av: tovi

snyggis

2010-05-20 @ 17:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0