| melissa | markus | tårar | franz | ernest |

- försöker få mor min att börja avguda Melissa Horn lika mkt som gör jag. Hade tänkt att Melissa skulle bli vår, så som Nilljus & hennes mor har Anna Ternheim & Jull & hennes mor har Jill Johnsson

- jag kmr btw gråta som en liten bebis när jag får se henne (Melissa) spela i sommar på Hultsfred. åh.

- snodde en Markus affish idag på stan. En helt ny upsatt, så den är inte bubblig eller sliten nånstanns. Vart så sjukt gla när jag möttes av Markus fina ansikte när jag kom ut från donken med två cheesburgare i jackfickorna. Nu är nästan hela Nypan tapetserad med Markus ansikte. Kanon. 22 maj, då får jag äntligen se min man igen. Alldeles förlänge sen sen sist.

- har målat tånaglarna i en mörklila färg som jag fått av Säll i julklapp tror jag, som heter "bad temper", vilket passar mig himla bra tycker jag haha.

- började gråta när jag läste detta inlägg. fint, sorligt & trasigt tragiskt.

- sv-prov imorn - modernismen, Franz Kafka & Ernest Hemingway. Känns faktsikt som jag har allt under kontroll faktsikt.

- ser fram emot att få skratta åt/med Maria Montazami kl9 ikväll. Åh underbara kvinna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0