|my | dreams | and | my | wednesdays | ain't | going | nowhere|


Hur trött får man va innan man dör av trötthet om jag får fråga? GÄSP! Fy vad jag längtar till helgen. Först få dregla över Dregen & Backyard Bebis på Tellus (är så himla krogen nödig!) & sen få sooooooova hela helgen lång! ÅH! Fast jag måste ju plugga oxå, men först, prio ett: SÖMN! Är tom ledig på måndagen = sova hela dan! & slutar efter kl11 på tisdag + att jag är ledig på onsdag då jag & Astrid drar till Sthlm & 30 seconds to mars & helgen kmr oxå bli grym då Tess fyller kvinna vilket ska firas som f****n!!! Nästa vecka kmr bli guld & galen!

Ne nu ska jag dricka upp mitt te & lägga mej i sängen & läsa min nya ELLE UK nu när jag tyvärr läst ut "Elas Mode". Åh fan att jag läser så jävla snabbt! Vill bara läsa mer & mer & mer om Elsa. Tur att Sofie redan börjat skriva på en fortsättning! Natti Natti mina frön & kom & handla hos mig på H&M imorn okey? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0