| helgen | v.12 / up's | and | down's |


Pic's: The Cobrasnake

Ojoj är helt psykist & fysikts död! & äklig & sliten känner för ett bad & sådär 30h sömn. Åh de vore verkligen inte helt fel. Men tyvärr äger jag inget badkar eller har inte tid att sova 30h så jag får nöja mej med en powenapp & en dusch.

I fredags var jag & mina brudar Jenny, Julius & säll ute på Volym. Hade så knasigt roligt, lätt en av dom roligaste kvällarna ute. Jull and I landade i sängen runt kl2-3 för att sova några timmar för att sen sega ur sängen sjukt fräsch & på toppen humör (snarare helt tjock i huvudet & fett nasty) & sticka till jobbet.
Jobba kl11-16 & sen hem & släcka kl 20.30-21.30 under Earth Hour. Hoppas att även ni deltog i årets Earth Hour! Aja baja för er som inte gjorde de. Min Earth Hour spenderade jag omgiven av stearinljus (såklart) liggandes på våran vardagsrumms matta under vardagsrumms bordet haha. Där låg jag & halvsåg med RÖD i lurarna. Mysigt men lite obekämt dock.

På söndagen (igår) var jag även då iväg & jobbade, kl12-16.

Idag har varit sjuk onödig skoldag. Min textil lärare var ledig vilket betyde att jag inte behövde vara där, vilket dom sjävklart inte kunde informera om innan jag steg upp! & inte kunde jag åka hem direkt heller, nej nej vi i klassen skulle ju ha "möte" med Syon kl1 om lite info om Högskolor & så. Så jag fick snällt stanna kvar. Har då ägnat mej åt att äta Donken (såklart måndag=donken), lyssna på La Roux & Johnny Cash med Majsen, ritat & garvat med Viktor & varit allmänt gnällig & flummig med resten av min sjukt fina & galna klass. I love us. Så detta har verkligen inte varit min dag nånstans. Men de är bara att ta nya tag & hoppas på en bättre kväll & morgondag. (hey vad positiv jag blev huxflux(!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0