| happiness | and | silhouettes |


Nu i slutet av februari, startade den årliga bokrean på alla håll & kanter. Jag själv fick såklart med mej några böcker med hem. Dessa tre ovan; "Elas Mode" av Sofie Fahrman, "Känn Pulsen Slå" av Berny Pålson & "Ego Woman" av Carolina Gynning. 3 böcker av 3 mkt egna, starka & beundrasvärda unga kvinnor. & sånt gillar ju jag, starka kvinnor. Har redan läst mer än hälften av "Elsas Mode" & jävlar i havet den är ju så jävla bra & beroende framkallande! Man kan bara inte slita sej! & sjukt inspererande oxå, nu jävlar ska jag oxå bli som Elsa. Punkt slut.

Älskar verkligen bokreor, strosa runt & fingra på glansiga omslag, läsa på baksidor, fynda nya & gammla favoriter till kanon pris för att sen komma hem & ställa dom i sin redan överfulla bokhylla. Älskar verkligen böcker & att läsa, de intresset har jag ärvt av min Mor vilket jag är mkt glad över.


Har nyligen fyllt på min "lilla" smykes-samling. Får se sen i slutet av året hur många nya ringar jag lyckats köpa under hela året, slår av om att de kmr vara en hel del ehe...

Ringarna är från H&M. Den stora feta är min nya ständiga följeslagare & är faktsikt sjuk bekväm. Resten är inhandlade på Glitter. Jag & mina döskallar alltså, kan bara inte låta bli, men hur fint äre inte att ha en pytte liten döskalle runt halsen liksom?


Här ser ni en liten del av de nya som under 2-3 veckor flyttat in i min garderob. Börjar bli läskigt lik min Moster - har flera plag som har pris-lappen kvar & visa plagg ligger fortfarande kvar i plastpåsar! Aja baja M@rtina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0