| night | plans |


Hejsan! Today it's happy day - freedag!! De var ju meningen att jag skulle ut ikväll & fira Tess som fyller kvinna inatt, men när jag vakande imorse vill jag bara dö av trötthet så då bestämde jag med mej själv att vara hemma ikväll, men nu, nu är de andra bullar! Efter övertalning & en piggelin så ska jag ut ikväll iaf haha! Tess fyller ju bara 18 en gång & ikväll ska nästan alla mina bästa pojkar ut & Nilljus så då får man ju passa på! De är ju inte ofta man får dricka sej berusade tsm med sina bästa killkompisar längre inte!
Så ska snart ta & sy upp min klänning for the night som är för lång & leta efter ett par hela strumbyxor, sen äta & sedan glida in till Nypan, för att sen gå miljarder meter hem till Tess & Stenkulla.

Blir nog en bra kväll om pojkar i gröna halsdukar som gör mej galen stannar hemma. Skulle underlätta för mitt psyke, min plånbok & mina inre organ - hjärtat & levern.

Hoppas på att min & eran fredags kväll blir kanon, wish me luck ♥

pic's: Knight cat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0