| 30 | seconds | to | mars / arenan | sthlm | 100310 |

Hejsan mina frön, detta är världens lyckligaste kvinna som skriver :D Gårkvällen var verkligen: AMAZING!Herre jävlar, nu kan jag dö lycklig! Nu har äntligen fått sätt världens vackraste man (åh han hade rakat sidecut på både sider!!!!!) & skrikigt tills jag tappat rösten till mina absoluta favorit låtar! Trodde jag skulle lösas upp i atomer när dom började spela "Beutiful Lie". 
Jared var så sjukt charmig. Hans personlighet gjorde honom 10ggr snyggare (om de nu går) Höll på dö av garv när han kläkte ur sej "Have can this land be so freking cold when it's fucking hot in here?" Snacka om de blev jubel då ^^
ÅH TAKE ME BACK! Men förhoppningsvis får jag stå ett publikhav fullt med 30 seconds to mars-fans like me snart igen, Hultsfred blir de vi två i sommar igen måntro? (hoppas hoppas hoppas)

Efteråt, efter dom avslutat med "Kings and queens" (bara ryser när jag tänker på de) hade vi världens adrenalinkick så de var galet, jag köpte en planch som bilden ovan, innan vi hoppde in i våran "taxi" for the night-Julles bil med sin kartläsare Säll som var så gulliga & kom upp & hämtade oss. Vi åkte fnittrandes till donken där vi, eller iaf jag levde rövar då jag fortfarande var så sjukt upp i varv, så folk trodde jag var dum i huvudet. Efter de bar de hemåt med allsång till allt från Pink till Darin. Jag tappade rösten igen & lät som en häxa, men vad gör de? Jag de haft the time of my life så röst kunde jag va utan för ett tag!! ♥

Astrid tog grymma bilder. Ska snå några så ska ni få se på the man in my dreams snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0