| helgen | v.8 | melkers | dop / uppsala |


Efter 2 timmar bilresa med Kent i öronen & med mkt godis i magen, så var vi framme i Uppsala & vid kyrkan. Vi hjälpte Farmor med fikat innan dopet började. Små fötter med Melker namn på.


Själva dop ceremonin var svårfotade då de var taskigt ljus & jag satt lite dåligt. Men gulligt var de iaf när Melker mitt i en psalm tog ton & började "sjunga" med! Fint tak vare i kyrkan.


Sen blev de fika. Har nog aldrig sett så många olika sorters kakor/tårtor/bullar på samma gång. & jag som är riktigt kakmonster åt tills min calzone-mage svämmade över kanten ^^


Här är de lilla underverket; Lars MELKER Mejermo! Söt som socker i Daddys knä!


Hela kusin-skaran på Daddys sida! Från vänster; Julia, Erik, Edwin, jag, Melker, Agnes, Becka & Sara!


Världens sötaste Edwin som jag vann över på wii-bowling men som jag fick en pokémon figur av iaf.


Snygg-syster & Melker!


Gos & bus Agnes & Melker.


& så lilla(stora) jag med Melker! Äldst vs. yngst ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0