| sun | day |

Hejsan! Skulle bara säga att de är söndag & på söndagar är jag som vanligt upptagen med att städa mitt rum hela dan. Idag var inget undantag & idag har jag tom damsugit & dammat varje liten milemeter av mitt rum, bra jobbat Martina! Har även ängnat mej åt alla läsa & dega & faktsikt haft insperation nog att skriva flera sidor på min lilla roman jag håller på att skriva. Tummen upp! Suttit i solen & ätit lunch har jag oxå gjort. Super skönt.

Sovmorgon imorn, ypperligt passande då jag säkert kommer vara död imorn! Suck.. Aldrig helt utvilad, men äsch sova kan man göra när man är död. Eller då sover man ju ifs inte men, ehhee jaja.

Nu ska jag ta tag i den stora klädhögen som ligger på min säng framför mej nu. Åh suck, de finns ju inget tråkigare än att vika kläder! Men de är bara att bita ihop. Ifs känner jag på mej att jag kommer skita i högen & gå ner & ta en kopp te ist. hmmm vika kläder vs. en kopp te? Inte så svårt val, vattenkokaren här kmr jag!!!
Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0