| we | were | the | kings | and | queens | of | promise |



Mitt i mitt tomatsop-slurpande, hörde jag nåt från Mtv som lät bekant. Mkt riktigt, de var ju självklart mina pojkar i 30 Seconds To Mars & deras nya video till första singel "Kings and Queens" från nya albumet "This Is War". Hade aldrig sett nya videon innan så jag satt som fastklistrad. & visst är den lika fin som jag hade tänkt mig. Precis lika magisk som låten.

Åh jag hade ju bestämt mig för att se på Kent den 10 Mars & inte 30 Seconds. Ni förstår, Kent & 30 seconds, spelar samtidigt, samma dag, den 10 mars. Alltså måste jag välja. & de är ju som att välja mellan pest eller kolera. Men efter ett deep-talk med Snahr så känner jag att de nu lutar mer åt 30 Seconds. De kommer ju snart en hel festival-sommar & förmodligen peace and love & då blir de ju Kent där isf + så har jag sett kent förut, men aldrig 30 seconds. Ja, de låter bra, 30 seconds nu i vår & Kent i sommar. Så blir de, än så länge iaf.

Åh jag får spasmiska ryck när jag tänker på att jag kanske den 10 mars kommer stå på Arenan & höra denna låt - live & kmr få beskåda den snyggaste mannen i know - sångaren, Jared Leto . GOD!

The age of man is over
A darkness comes and all
These lessons that we learned here
Have only just begun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0