| sweet | dreams |

Det blev ingen köp av min försenade julklapp idag & inte heller en ny mobil. Självklart började jag vela som ett as & det slutade med att jag gick därifrån tomhänt. & nu ångrar jag mej! Åh lilla Martina var du är jobbbig ibland gaaaahhhhhaaaa! Men vi köpte Buzz ist, tihi, vilkte fynd, på Rusta (rea på rusta, rea på rusta) Vilket vi har ägnat kvällen åt att köra! Jag vann både gångerna wiihhhooo! Nu har fått min allmänbildning bekräftad. Fast jag vann ju över mamma & Becka ifs, pice of cake ju... dame!

Jaja nu så börjar skolan igen imorn, sista terminen... Ojoj å som i ångest men men! Saknar klassen som ett as så jag tror de blir en bra dag imorn. Nu ska jag sova så jag orkar gå upp kl6 imorn. Hjälp min kropp kommer vara i chock imorn när klockan ringer. Jag är ju van att gå upp kl14 (!!!) Hur ska detta gå? äsch det visar sej imorn bitt. Natti Natti mina fina frön♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0