| soon | comes | the | sun | part | 1 |


Våren känns ju knasigt långt bort nu för tiden & speciellt idag då jag fryser arslet av mig fast att jag är inomhus. Har varit ensam hemma nästan hela dagen så då har jag passat på att lyssna igenom min Kent-box & ha fötterna på bordet.

Men jag kan ändå inte låta bli att redan nu börja längta enormt mkt efter att få ligga ute & sola med brudarna på gräsmattan utanför vårat klassrum när vi egentligen ska vara nån helt annanstans.
Längtar efter när man kan vara helt barbent & kan cykla med öppen jacka utan att frysa. Åh jag saknar att cykla på bar asfalt. Har inte cyklat på en månad nu när snön gjort min väg knölig & hård.
Jag längtar efter att få byta ut min dumma mössa som gör mitt hår äkligt electriskt mot min fina, fina hatt.
Jag längtar oxå efter att få ha mina solglasögon vilandes på min lilla näsa.
Längtar efter att få vara ute om nätterna & göra Näve osäkert & ligga på Skäret & leta efter stjärnfall.


Efter allt detta längtar jag till & de är bara Januari, massor av dumma månader kvar innan de blir vår igen. Så ni får stå ut med massa vår-bilder här sålänge. Men nåt säger mej att de bara kommer säga swich så är de vår. ♥


pic's: Knight Cat. Pendleton x Opening Ceremony spring/summer 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0