| dying | to | say | this | to | you / the | sounds |


Ett svenskt band som jag nog aldrig kommer att tröttna på är The Sounds. & efter jag såg dom live i sommras på Hultsfred så är dom nu gymmare än nånsin i mina ögon. (sista bilden är från just den spelning på hultsfred09)

Om jag fick välja, så skulle jag välja att vara Maja Ivarsson. Hur ball är inte hon? Med sina grymma moves, scen närvaro, kaxiga stil, sin tatuering på vänster underarm, sin uppåt-vända blonda lugg & med sin snagging hon ibland har ovanför högra öra, precis som jag, eller egentligen är de ju jag som har som henne, de var ju hennes jag inspererades av. Jag har nog en liten girl-crush på henne.

No One Sleeps When I'm Awake
Tony The Beat (Push It)
Seven Days A Week

Ego

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0