| nyårsafton | 2lax10 |


HEJ mina frön! Har varit lite död dom senaste dagarna, men här kommer ett inlägg om min Nyårsafton09!

Den började redan kl13 när Sällen min kom & plockade upp mig. Vi åkte in till Nypan & började våran jakt efter tomtebloss! & vi skulle inte sluta leta förns vi hittade några! Efter att åkt runt typ halva stan, hittade vi äntligen tomebloss på Coop! Hahah vilken lycka vi bara skrek när vi hittade dom! Vi köpte även varsin fett tjusig partyhatt, en silver till Säll & en guldig till lilla mig! Sen skulle vi ner på stan & köpa lösögonfrans-lim & foundation, men vi kom ner 10 över 14 & alla butiker stängade kl14 upptäckte vi, så de var bara att vända & gå till bilen igen. Eller vi sprang för vi kom på att vi hade glömt betala parkeringen haha typiskt oss^^

Vi drog hem till Josse & Sebbe där vi käkade lite, drog hem till Andie & hade julklapps-öppning sådär lite efter men men! Fick super fina muffins-formar, så nu jävlar ska jag baka cupcakes & sen åkte vi tillbaks, började föra lite, lyssnade på Miss Gaga & gjorde oss i ordning.

Vid 18(?) nångång tog vi på oss klackaran & STAPPLADE oss fram längs vägen pga det sjukt hala & ojämna underlaget, men vi lyckades ta oss fram till Jimmy utan att ha halkat. Hemma hos Jimmy väntade 6 grabbar & massa mat på oss. Vi spenderade kvällen med att äta, garva, spela Geni, (jag fick total blakout när jag fick frågan vad lasse åbergs rollfigur heter i sällskapsresorna, pinsamt BB!) jag & säll var domare i gissa öl leken, sjunga med i Shania Twain-låtar ("let's go girl") etc etc. Fux flux var kl23 & vi började röra oss till hamnen med party-hattarna på sne & tomtebloss i händerna! Jag lyckades självklart druta på rumpan, men jag skyller på att Dennis, mitt stöd, lämnade mig för 2sek, så de så!

Men fram till hamnen kom vi till slut utan mer drutande. Själva tolvlaget var ett virrvar av raketer, skumpa, pussar, människor & skrik! Härligt välkomnade av 2010!

När vi skulle gå igen möte jag Tess & Lille & jag blev alldelses till mig & Lille höll på att tappa mig den jäveln! ^^ Men de var inget emot när jag fick syn på Nilljus, Andie, Tönten, Simon & co! OJOJ haha jag började grina & la mej i snön & bara garavde! Im sick! Åh så glad har jag nog aldrig blivit av att se dom! Jag sa hejdå till Säll & Evert & hängade på Andie, Nilljus & Lilla S. Träffade på några goa favoriter, men tyvärr ingen av mina absoluta favorier! :( Mitt i allt ramlade jag IGEN & stukade foten! Åh jag trodde jag skulle dö av smärta. Men jag lyckades ändå staplla mej fram någorlunda iaf. Kvällen tog sen slut alldelses för tidigt tyckte jag & Andie, men pga brist på efterfester & toaletter ;) så drog vi hem & la oss igen & min fot gjorde knasigt ont!

Kl12 dan efter vakande vi upp pigga & fräscha^^ Spenderade sen 2h med att äta frukost & snacka skit i pyjamas innan min privat chaufför & Evert kom & hämtade mig. Vi drog till donken♥ & svullade innan vi åkte hem till Näve igen!

Min nyårsafton var förutom att jag stukade foten & inte träffade mina favoriter jävligt GRYM!
SÄLL WE ROCK! ♥

Sorligt nog är dom enda bilderna jag tog under kvällen på raketerna vid tolvslaget! Alltså inga bilder på snygg Säll & mig, inga bilder på grabbarna & maten, inga bilder på partyhattarn & inga bilder på min fina klänning (min humel-klänning, right andie?) BAJS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha det där med att ha med sig kameran var ju ganska onödigt ;) taaack för en fin kväll gumman och tack för att du ville dela den med mig!

<3

2010-01-02 @ 20:40:09
Postat av: Anna

Hihi, du såg ju ut som en humla ;) <3

2010-01-02 @ 22:20:55
URL: http://jensenanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0