| there's | someone | i've | been | missing |


Imorgon är 2 veckor av olidlig & påträngande saknad över. Då landar vårat hjärta i rätt världsdel, i rätt land & sedan i rätt stad & till sist i rätt by. Våran by. Där vi kan göra exakt vad behagar oss.

Visa lyckligt lottade männsikor, som jag, som oss, kan ibland ha tur att känna en person som man vet att man när som helst kan knacka på dörren till & få lite av allt man begär. En person som man när som helst kan ringa till om man vill berätta om bleka pojk-nackar, dumma demoner i hjärnan eller bara om vad man åt till frukost.
Ibland när man har den turen, den förmånen, kan man ibland ta den förgivet. Man vet att den där flickan på kopparstigen 6 alltid kommer vara där, för dig, för oss. Men hux flux, så försvann den där tryggheten, den dära livlinan, som kanske ibland för sällan berättar att man så ofta behöver för att kunna andas.

& nu kommer hon tillbaka imorn. One day left. & jag har faktiskt klart mig bra. Har varit tvungen att klara mig bra. Även om jag är en jävel på att klara mig själv & har andra värdefulla livlinor, så har de varit himla tomt. & det begränsade antal bokstäverna man får när man ska skriva ett, två, tre sms i ett är alldelses för få för att man ska kunna berätta detaljerat om kyssar, nederlag, tystander & om förfrysan hjärtan & tår.

NILLJUS, VÄLKOMMEN HEM ♥

Bilder tagna på en kväll, under en fest, som nog var en av dom roligaste festerna/kvällarna i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: nillis

åh. du är fin. jag har saknat dig med och nu när jag är hemma så tycker jag att vi borde ses typ nu <3

och du har så rätt, den kvällen var fin.

2010-01-20 @ 14:03:06
URL: http://conjureme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0