| from | off | to | on |


Idag slutade min första skoldag detta år, innan den ens hade börjat.
Klar med projektarbetet, en tjänstledig textil-lärare, brist på min egen arbetsvilja & en alldelses för snäll mentor gjorde att vi inte lyfte ett finger idag innan vi åkte hem igen. Jag & Elben = 12.17 bussen hem. Känndes bra. Jag & Jos spenderade förmiddagen med att leka "frukt expressen", alltså vi köpte massa frukt till klassen, men även lite mer onyttiga grejer till oss själva - perrsikor på burk & vaniljglass till våran fruktstund som vi hade på hatverk innan vi åkte hem igen.

Efter en mkt rolig bussresa med min bästa Snahr, var vi i Näve igen & jag började knalla mina 2,5km till skutvägen & mitt hem. På vägen han jag lyssna på 1/4 av Markusevangeliet & otaliga ggr på "hide and seek". Solen värmde för första gången mina kinder & när Markus sjöng /HELA VÄRLDEN ÄR SÅ UNDERBAR/ Så kändes de faktiskt. Bra dag. Bra start ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0