| ännu | en | liten | lista | om | lilla | jag |

jag är beroende

av uppskatning, beröring, nässpray, skor, fynd & skratt.
jag gillar att umgås & få pussar.
jag äter egentligen alldelses för ojämt & onyttigt.
jag säger ja till
kanske alldelses för mkt ibland. Just nu säger jag JA till våren.
jag ger mig sällan in i saker som folk vill att jag ska ge mej in i.
jag duktig på skratta åt mig själv, vara lat, ta plats, grina & göra saker jag inte får.
jag stör mig på pojkar som tige, min mammas dåliga allmän bildning, mitt hjärta & mina alldelses för korta naglar, på snön & på Carola.
jag läser mindre fina böcker än vanligt på äldre dar, men älskar de när jag väl gör de.
jag är vackrast när jag har lite vin i kroppen, röda läppar, med shorts & hatten på huvudet.
jag skrattar alltid & länge åt ibland ingenting
jag är en typisk samlare. More is more.
jag har aldrig varit kär, eller utomlands eller naken på torget eller åkt luftbalong.
jag är lycklig när jag får stå i ett publikhav & skrika mej hes till nåt band/artist jag avgudar, medans jag har världens gåshud & grinar lyckotårar med tusen andra likasinnade.
jag trivs inte med att vara ensam eller syslolös allt för länge.
jag är dålig på att hålla käften, lyda andras förnuftiga råd, plugga, simma, rita hästar, sminka av mej, hålla låg profil, vara lugn & sansad.
jag är rädd för att aldrig bli den/det jag vill vara. För att älska, höjder, mörker, att vara ensam, för älgar.
jag älskar att att dansa, hångla, köpa second hand, åka på festivaler, skratta, åka bil, vara berusad & förälskad
jag uppskattar när när folk hör av sej utan nån speciel anledning, håller upp dörrar, ler, bjuder på sej själva & mig på godis!
jag tror på att livet nog kommer bli ganska bra tillslut.

listan snodd härifrån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0