| behind | blue | eyes / 1000 | nyanser | av | blått |



/ 1-Bilden som gav mig iden att göra ett kollage med enbart blå bilder/ 2-Sjukt hätlig bild, blir så himla festival-nödig av att se alla tält i bakrunden!/ 3-Favorit i repris/ 4-Julias finger i vår himlen, under en fotbolls match, våren 08/ 5-Jeans jacka & höga små blommiga shorts, åh/ 6-Jag i höstas i min älskade blåbärs mössa/ 7-En av mina typ 20st bilder på Eiffeltornet/ 8-Jag vill oxå ha en ljusblå kavaj & bara ben/ 9-Snygga snygga Klara i alltid lika kockren outfit/ 10-Ett till Eiffeltorn & detta är min absoluta favorit/ 11-Bästa Signe!!/ 12-Min jeans bekläda ben på en strand i Leksand sommaren 08/ 13-Underbaraste Mango/Maria med kaninhuvud i grymma leggings/ 14-Grymma manchester brallor från CM som tillhör nästa bild/ 15-Elllen, som alltid bjuder på grymma outfits!

Klicka på siffrorna i fet-stil för att komma till bildkällan. Dom utan länkar är antingen mina egna eller så har jag tyvärr glömt vart jag hittade dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0