|cause | i'm | in | the | mood | come | on | and | give | it | up|


Kanske en av dom bästa No Doubt låtarna nånsin, garanterat den man blir mest pepp av iaf! Avgudar verkligen Gwen & No Doubt, ett av dom banden som jag lyssnat på sen jag liten.

Minns specielt en gång när jag & pappa var i Runtuna & pappa skulle lämna/hämta/whatever nåt till min barndoms kompis, Linus pappa hemma hos Linus mormor & morfar. Jag fick då snällt sitta kvar i bilen & vänta, vilket jag självklart tyckte var galet trist. Jag ville ju leka med Linus kusiner som leket utanför bilen under den feta eken. Men nej nej jag fick snällt sitta kvar där medans myrorna i brallan gjorde min 5-6 åriga kropp galen! & just då när jag höll på dö av tristes spelade dom "Don't Speak" på radion.
Detta minns jag sjukt väl. Så varje gång jag åker igenom Runtuna & förbi den där eken, så är de No Doubt jag tänker på ♥

"Hella Good" på Spotify HÄR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0