| helgen | v.4 / lojsan | middag | krogen | fotboll |

Efter skolan möte jag upp min prinsessa (Lojsan såklart) Vi fikade på vårat fik i knappt 2h innan jag var tvungen att rusa för att hinna hem för att åka hem till N.

För våran lilla Nilljus som ju fyllde 19år i luften på väg hem från Indien, skulle ha födelsedags-middag hemma hos henne. Vi blev bjudna på massa mat & skratt.


Efter maten fixade jag & Tj världens bästa tårta. Vi föll på & slabbade, vispade & kladdade i en hel evighet innan den blev klar. Men vilken tårta sen, sjukt tjusig!


Alla ville ha en del av kakan.


The lovers, Lille & TJ slogs med stekspaden...


...tills Lille kom på att de var ju mkt roligare att göra Hitler-mustach med den ist, medans Lilla S tittade efter vax.


Våran fina nyklippta Andie hade kommit ner kvällen till ära. Snahr pillade på gitaren & drack öl.


Tintin & TJ var busigar än vanligt & levde rövare! We rock brud!


När kl blev 10, lämnade jag mina fina för att ta bussen in för att gå på krogen med Säll & Jull. Vi var lite här & lite där & frös/dansade röva av oss, drog Björn-skämt när vi stog i den förbannade kön till tellus, pimplade, dansade ännu mer, jag tappade känseln i pannan (botox?) på vägen hem & så åt vi/jag kebab innan vi ramlade i säng. Bra brudar, bra kväll.


På eftermiddagen dagen efter, kravlade vi oss upp för att åka & kolla på gästabudsbollen. Jag tittade som alltid inte alls på själva matcherna. Dom manliga spelarna & alla runt omkring var mer intressanta tyckte jag. Säll godkännde rumpor (säll - the as expert) & så åt vi mängder av godis nappar MUMMMA!


När vi sa hejdå till Rosvalla så var månen/solen/? knall röd & skit stor! Knasigt fin. Jag sa hejdå även till brudarna & till Nypan & åkte hem till mitt Näve igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0