| min | alla | ♥ | dag | 2010 |


Becka hade bestämt att vi skulle äta alla hjärtans dags frukost sviiin tidigt imorse. Så de var bara att palra sej upp & äta min älskade soja-yoghurt, dricka mitt nya te med min nya te-kula som jag fått av Tönt & försöka hålla sej vaken.


Efter frukosten åkte mamma till jobbet & jag & Becka la oss i min säng tsm, somnade om & vaknade inte förns kl13 igen. 


Dagen till ära vare tänkt att jag skulle ha på mej mina nya fina hjärt-mönstrade strumpbyxor, dom ovan, men jag kom inte så långt. Hade ist på mej mina hjärt-mönstrade långkalsonger hela dan, nästan samma sak.


Dagen har jag spenderat med att kolla på film & sätta in massa viktiga papper bakom rätt flik i min pärm. Nu ikväll har vi haft alla hjärtans dags fika. Jag orkade såklart bara äta halva marsipan-bakelsen innan jag höll på att kräkas, men den go varen iaf. Nu ska jag & mina långkalsonger gå & lägga oss.
Alla hjärtans dag 2010 är nu till ända ♥

Kommentarer
Postat av: toviii

åh martini vilka söta strumpisar! var är de ifrån? pusspuss

2010-02-15 @ 20:53:46
URL: http://silentfilms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0