| 30 | seconds | to | mars / paris | 100305 / cobrasnake |


backstage before the show. Jared.

Tusen rader av sånna som jag - 30 seconds to mars fan. alla vit klädda. dock pratar dess ett finare språk än jag.

grym bild. grymt ass.

snyggt ljus. snygg man.

jag vill oxå ha deras triangel symbol på min kropp som Shannon.

låtlistan för konserten i frankrikes huvudstad. den såg nästan likadan ut hos oss i våran huvudstad. "kings & queens" är verkligen den ultimata avslutnings låten.

kan inte sluta titta på den här bilden. numera min bakgrunds bild på den här burken. älskar hans moikan.

" I wanna make love to every single person here in the audience, I said the same thing in france but this time I think I really mean it ". - Jared Leto

jared går balansgång på räcket. vilken annan artist gör något sånt? ingen. bara jared.

triangel symbolen överallt. på plektrumen & på medhörningen.



Så himla grymma bilder. Tyvärr vet jag inte vem fotografen är, men han/hon ska ha en stor mängd applåder för att ha fångat the man in my dreams på bild så här grymt. åh.

Pic's: The Cobrasnake
Photographer: Unknown

Kommentarer
Postat av: Tina

The cobrasnake, heter han Mark eller är det jared du syftar på. det är lite luddigt i mitt huvud jag har inte fattat det själv ännu :P

2010-04-12 @ 19:09:24
URL: http://tinalinneaipsakarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0