|helgen | v.13 / påsken | jobb | randiga | ben | vårens | intåg|


(skit snygg dubbelhaka men jag bjuder på den) Pic: Volym

Vet ni? Vi var för ovanlighetens skull inte ute i Fredags, nepp vi var ute i Torsdags istället hehe. Jag hade fått lov sådär en dag tidigare än alla andra på onsdagen redan, men jag får iväg & jobbade på torsdagen ist för att vara hemma & slappa. Efter jobbet drog jag hem en vända & blev sen upphämtad av "taxi Säll" & 2 (3 med Säll) riktigt glada brudar, Jull & Jenny! Vi groggade & gnällde på att Rix Fm spelar "Manboy(hore)" alldelses för sällan på vägen in^^


(åh jag hade randiga ben kvällen till ära, himla kär i dess strumpisar! Fick himla massa komplimanger för dom, skit kul! Lyckades tom hålla dom hela - tills Tönt tappade greppförmågan & tappade sin cigg på dom = bränskadat lår & ett hål, rim) Pic: Volym

Vi hade ju från början bestämmt att vi skulle ha girls night out på Rocken & sjunga karaoke, men efter mkt om & men så hammnade vi på Volym ist, vi hade inte lust att stå i kö till Rocken haha. Så de får bli en annan torsdag. Väl på Volym träffade vi Tönt som var min homie for the night när the bruds drog hem eller försvann i dimman. Efter timmar av skratt & dans så drog vi hemmåt & jag käkade min älskade kebakrulle innan jag slött upp med mina pojkar så vi kunde åka hem till Näve igen. Mkt mkt bra kväll!


I Fredags var jag bara hemma & njöt av att ha påsklov men på Lördagen var de bara att stiga upp & jobba mellan kl11-16. Sen åka hem & äta grymt mkt ägg & påskmat. Efter maten hade Becka gjort en tipsprommenad till oss med 19 frågor, så himla kreatvi syster man har! Jag vann då hela tipspromenaden, IQ är på topp mina damer & herrar! Sen blev de påskägg utdelningen, jag fick trisslott (som jag vann 50spän på!! Galet!!! jag vinner verkligen aldrig på spel & lotter, verkligen ALDRIG!!!) & så fick jag godis, såklart & pengar! Kanon.


Idag for vi på Söndags utflykt till Norrköping, storhandlade på Media Market, minneskort & nytt batteri till kamrerna bla, så nu jävlar ska de fotas till jag kräks! (Jag/Daddy inhandlade äntligen oxå en grym pryl till mig, ni får se imorn!) Vi åt mumsig Kebab oxå & strosade runt i Ikanohuset innan vi åkte hem igen.


Jag såg ut lite såhär: Jacka - H&M (typ ny) / T-shirt med musse hand - Cheap Monday / Randiga ben - Lindex / Tygkasse - Solouniko / Hatt - ärvd / Kors i örat - gjort själv / Converse /

Så himla underbart väder de var idag! 14 plusgrader! Passade på att inviga min vårjacka & hatten min för denna vår! Galet!

Kommentarer
Postat av: nillis

snyggis kläder!

2010-04-06 @ 09:41:46
URL: http://conjureme.blogg.se/
Postat av: tovi

hehe sorry for that! men det där hålet passar dig, ser sexi ut måste jag säga mmm

2010-04-07 @ 12:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0