| watch | a | sunset | on | a | sunday / pick | hepatica | on | a | monday |


I Söndags kväll möte jag upp med Tess & Lille, vi skulle ut i vår kvällen & leta skatter. Skatter tänker ni? Vadå för skatter? Joo, små burkar som folk gömt på olika ställen i hela Sverige. Läs mer här: http://www.geocashing.se/

Två av skattern skulle finnas på vårat lilla fyllo paradis; Skäret. Den första hittade vi ganska snabbt & smidigt & vilken adrenalin-kick vi fick, nu gav vi oss fan på att hitta den andra! Snahr gjorde oss sällskap efter en liten foto-pause. Sen var de bara att slänga sig på alla fyra & gräva, vända stenar, räkna steg & leta igenom halva skogen. Men icke, ingen skatt inte. Vi gav upp när de började bli mörkt & åkte hem till mig en stund

Men himla kul var de allt att leta skatter. När de blir varmare ska vi leta efter alla skatter i Nypan en hel helg & ha pyjamasparty. Låter som en himla bra plan i think.

På måndagen slutade vi redan kl12 så på hem vägen från bussen passade jag på att fota lite blåsippor. Hade inte med mej systemisen så bilderna blev blä! Får göra ett nytt försök med rätt utrustning till helgen.

Jag var lite såhär sexi. ("give it to me baby" - ser de ut som jag säger med ögonen haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0