| danskt | godis | hello | kitty | knasig | åldersförvirring |

När syster yster kom hem från sitt träningsläger i Danmark, hade hon köpt massa knasigt godis till mig:

Maltesers i vit choklad, Toblerone, Hello kitty klubba & Pez & Princess Peach klubba!

Himla mkt gulligt & gott godis fick jag allt, snacka om att min syster känner mig väl! & speciellt min Hello Kitty Pez. Så nedrans söt! Ska nog ta & börja samla på Pez!
Men för folk som inte känner mig kan ibland frågesätta hur gammal jag är egentligen när dom ser att jag har Kitty överallt. Ibalnd kan de tom bli lite pinsamt..

Konversation då min Hello Kitty inhandlades, mellan min syster & hennes lagkamrat:
- Åh gillar du oxå Hello Kitty?
- Ne, de är till min syster
- Åh har du en lillasyster, vad gulligt!
- Ehe.. ne hon är 19!!
- .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0