| nothing | but | something |


Idag hare varit praktik, liksom igår. Idag har jag ätit lunch med min mor, handlat skor, klänning & linne på våran fina rea, (kooom & köp!!) fått fin besök av Sällsius som stog tappert & väntade på mig medans jag betade av min kö som bara växte sig längre & längre.

Imorn är de ju fredag, hjälp vad denna vecka har gått fort! Galet!! Imorn ska jag faktsikt inte ut, tro de eller ej. Efter sådär 10 veckor i rad på krogen, så blir de nog en hel vitt helg, mitt öma hjärta & min lever tackar & tar emot. Inga shotar, inga cancerpinnar, inga kebabrullar, inga spyor, inge dreglande & inga öma fötter. Bara vara hemma & slappa & sen upp & jobba på lördag! De blir nog kanon!

Nu ska jag duscha & sen hoppa i säng! ♥

Dagens: randig t-shirt, jacka, kjol, strumpisar - H&M. Halsduk - Gina. tygkasse - Solouniko. Converse.
Foto: Rebecka.

Kommentarer
Postat av: emma-a-a

gulliga du :*

2010-04-15 @ 23:30:47
URL: http://ifwinterends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0