| the | beauty | of | a | silent | whisper |


Igår kväll, söndag, traskade jag ner in mot byn för att hämta min mobil hos Tess & Lille & min kära cykel som stog vid bussen. De var mkt tråkigt att gå hela vägen utan musik må jag lova! Höll på att tråka ihjäl. Men tillslut kom jag fram till Lille.

Efter ett kärt återseende av min kära mobil & en titt på Lilles kattungar, så följde jag med Tess, Lille & Kurt långt ut som fään i Sjöskogen för att leta efter nästa skatt. De var perfekt väder att cykla i, Härligt.

När vägen tog slut plöjde vi igenom skogen & stötte på massa vit & blåsippor. Vi kom fram till ängen/gärdet/fältet där skatten skulle ligga. Vi trodde den skulle ligga uppe på berget som stog i ena ändan av ängen. Efter en jobbig klättring upp för berget kom vi upp & slogs av den underbara utsikten. Shit, detta är Nävekvarn när den är som bäst.

På ett annat ställe uppe på berget kunde man beskåda den här utsikten. Magiskt. Vi hittade ingen skatt hur mkt vi än letade. 3,5 på svårighetsskalan av 5, så lite för svårt för oss nybörjare. Men vi hittade ist ett nytt magiskt utsiktsberg som vi bestämde att vi skulle sitta & pimpla vin & äta kex på när sommaren gör entré. De kmr bli kanon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0