| a lot to do | a lot to say | a lot to deny | a lot to love |


Hey. Mkt att stå i denna vecka, fyller ju år på lördag (om nu någon nu kunnat ungå de) så de är mkt som ska planeras & hinna med så då hamnar bloggen min lite i kläm tyvärr! Men va fan man fyller ju bara 18 en gång i livet! Idag har jag betat av lite på min to-do-list, bokat klipptid & tagit ID-kort. Så imorn ska jag klippa mej! Hjälp är fett nervös för jag ska inte klippa mej som jag brukar inte, nej nu äre förändring på G! Ojoj! kanske slänger upp en bild på hur spektaklet ska se ut senare. Nej nu ka jag skriva ännu mera kom ihåg lappar & kladda ner allt som kommer hände denna vecka i min tjusiga kalender. Sen måste jag ta tummen ur & läsa alla mail in min överfulla inkorg, sen ska leta upp mitt usb-minne, städa, byta påslakan, slå in Lojsans present (som fyller 17 år imorn Grattis i förskott lojsis min) skriva inbjudningar till släkten & sen ska jag...... (ja ni fattar grejen, mkt att göra!) Bäst att jag sätter fart ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter grymt!!!! TUSEN TACK ÄLSKLING (=

<3

2009-09-15 @ 22:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0