sjukling i am!



HEJ. Jag är sjuk. Genom förskyld & har världens rethosta. De kliar i halsen så jag blir tokig. Just nu sitter jag parkerad i soffan med datorn i knät, fötterna på bordet, begravd i snorpapper & äter vaniljglas för halsen. Imorn blir de ingen skola för mej & inte på tis eller ons tror jag minsann. Mamma är oxå sjuk, hon ligger just nu i sin säng & har feber. Ja ojoj synd om oss två. Andie var oxå kraslig. Synd om oss 3!

Men lite mysigt äre att sitta här, lyssna på kent, rensa bilder från min överfyllda hårddisk & äta glas, om bara hostan kunde försvinna skulle jag vara nöjd. "nöjd, nöjd, nöjd, mannen här är riktigt nöjd"
Bilder från helgen kommer snart, I promise. på återsende ♥

Kommentarer
Postat av: madelene

stackare :/ krya på dig!

jag är också sjuk :(

2009-09-06 @ 20:42:41
URL: http://madeleneosterlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0