onödigt babbel om ingenting på en tråk/rolig tisdag

Shit kan man vara sähär trött fast att man sovit middagen i en timme redan mitt på dan? + att jag la mej tidigt igår kväll, men ändå somnade jag nästan på religonen idag! Gäsp! Iaf dagen har självklart varit as lång & seg & allmänt tråkig. De ändå roliga var att jag köpt tyg idag till min student klänning som är mitt projekt arbete & att de varit varm & skönt idag, men nästan för varmt & man har converse & tjocka leopard-leggings på sej (snö-leopard haha åh jag älskar min & Lilles humor) men bättre de än minus garder. När jag tänker efter har de ju varit en ganska rolig dag ändå för jag har varit fett flummig & stutsig, sprungit runt & skrikit, skrattat, hoppat, fjollat mej, boxats med pojkarna & levt rövare på Gripen & på hantverk haha jag är för härlig? ;)
Imorn är de praktik för första gången efter sommaren & jag ska byta avdelning & ska numera vara på barn, bajsigt men men. Så om ni leter efter mej så är jag där uppe nu okey? På fredag ska jag vara "sjuk" så jag & Andie kan åka upp tidigt före dom andra till Sthlm & gå på stan innan Håkan, åh Håkan, jag kommer grina sönder!

blablabla snöleopard bla svininfluensan blabla tyllunderkjolar bla fjortis ettor bla bla bla & herregud vad jag är trött! Nu ska jag sluta skriva skit & gå & lägga mej & dra mitt mysiga duntäcke över mej!
Natti natti mina frön ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0