| fredag | middag | på | Rhodos | med | bästa | brudarna |


I fredgas åt jag & en del av mina finaste brudar, middag på Rhodos för att fira mej lite en dag för tidigt. Så här good looking var jag. T's bild.


Snygg Tess & Snygg Lojsan. Lojsan & jag var hemma hos henne innan middagen & omg vad tjusigt hon bor!! Även hon fick paket, av mej för att hon som sakt fyllde den 15:onde! T's bild.


På andra sidan bordet satt dessa tjusiga damer, Andie, Nilljus, Jos & Tönt. Tihi dom ser verkligen med i matchen ut på den här bilden ;) :*


Innan vi fick maten blev de paket-öppning till min stora förtjusning :D Jag fick ett knall-rött läppstift (typ världens tantigaste ord btw) & en svart & mörk blå ögonskugga av Lille & Tess, precis vad jag hade önskat mig!

Av Lojsis fick jag en ring & "Student drinkboken" klockrenaste drink-boken ever :D T's bild.

Efter ett X antal timmar på Rhodos gick vi till Kronhalen & jag köpte glass ;) Vi traskade runt en sväng & hamande en stund på chill innan vi gick mot sporthallen för att följa T, N & Lojs en bit på vägen hem. På vägen dit gjorde jag något som jag från början aldrig trodde jag skulle våga, men efter mkt övertalning av brudarna så vågade jag :D & jag är så sjukt stolt över mej själv för de!! High five!

När kl blev halv10 sa vi hejdå till Jos & så åkte jag, Tess & Andie hem igen. Väl hemma i Näve mötte jag & A upp med Lille & Snahr. Vi gick hem till S där han somande direkt & även A sov en halvtimme medans jag & Lille kollade på film & väntade på tolvslaget. När klockan äntligen slog tolv & jag blev kvinna & 18, hade jag varit vaken i exakt 18 timmar, komiskt va?

Efter att jag fått skjus enda hem av Andies mamma, la jag mej i sängen för första gången som 18:åring & somnade på fläcken ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0