| kom | kom | atombomb |



HEJ FRÖN!
Ingen uppdatering pga att jag har ägnat hela helgen med att fylla år, supa, dansa, skratta, ramla, äta, öppna & ha the time of my fucking life! Fan va skoj de är/var att fylla år 18, varför man inte de oftare? (bilder från helgen kommer när min dator sammarbetar)
Nu är jag segast & har ont i huvudet, blä. & så har jag förläsning imorn med natur (naturjävlar ;)) & jag kommer lätt somna & så har jag prov oxå, som jag självklart inte har börjat plugga på än, så typiskt mej! Har enbart drukit fanta idag & kollat på sista avsnittet av O.C säsong 1 & jag grät som en liten bebis, såklart!

blablabla vad ska jag skriva mer??? hmmmm
Kanske att jag har fett med cash så jag ska springa & shoppa upp allt imorn hade jag tänkt! Martina 'shopaholic' Mejermo, that's me!

Shit nu måste jag verkligen börja plugga! P A N I K !


Kommentarer
Postat av: Lojs

alltså jag dör typ, dina bilder är jätte mysiga!!! ser grymt ut bruden (: HAHA "hon bor jätte tjusigt" typ.. haha muppis! och tack för bilden.. och tusen tack för linnet, snyggaste ever!!! :D drakc ni någon drink från drinkboken? haha. hur var allt på lördagen!??? :D vill höra allt! nu blev denna kommentar väldigt lång.. PUSSSSSS

2009-09-22 @ 22:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0