| to | another | place | for | 24h |


Imorn lämnar jag Näve för Sthlm & sen vidare på kryssing till Åbo med Birka Paradise för 24h. Vill helst inte åka, men jag vill inte svika Becka & familjen & banga ur. Så jag spelar med & låsas att jag oxå tycker att de ska bli skit kul. Men men. Skönt att komma bort lite iaf. & få shoppa & äta buffen! En grej jag tycker ska bli kul är iaf att få äta buffen tihi. I <3 food ( or noot ) Magen har varit bra hela dan fram tills nu. BLÄ! Nu blire sängen upp tidigt, men inte lika tidigt som Andie & tur är väl de ( hare så jävla bäst i Karlstad hun :* ) Natti Natti & vi höres igen på tisdag mina frön ♥

PS. Har gjort om hela bloggen idag, visst blev de fint? :D

PS2. Tönt jag håller tummarna för dej imorn, nästa gång är kanske min tur, fast inte på samma ställe fniss ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0