| it's | a | hippie | hippie | life | peace | man | !!! |

Nu har jag bestämmt mej, Hippie it is! Har just pysslat klart mitt peace-tecken halsband i kartong & ungsfolie. Men nu är de andra problem vi måste lösa innan vi kan roa oss. Vi vet inte varken hur vi kmr ditt eller hur vi kmr hem. Blä för att Tess inte bor i Näve & för att de går så jävla sämst bussar på helger :(. Ett som är säkert är iaf att jag Andie & Nilljus ska äta tsm hemma hos N kl5, tummen upp! Mitt magen har inte heller sluta krångla heller, synd om mej idag. Nu ska jag se forsätta se på "Brooke Knows Best"-weekned break på mtv. ♥


Kommentarer
Postat av: p

åh så fint det blivit här :D tjusigt!

och hippie vad rätt val tycker jag :* PUSS

2009-10-25 @ 15:43:57
URL: http://percie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0