|18:29-4 | taxmannen | krossa allt | hjärta | sjukhus | vals för satan (din vän pessimisten) | idioter | svarta linjer | ensamheten | töntarna | det finns inga ord |



Idag på förmiddagen fick jag ett sms från min kära Andie när jag var i skolan, i sms  stog de:
"Kolla Kent.nu!!!!!" med STORA bokstäver, så jag slängde mej på datorn, för jag anade vad
de kunde vara. & jag hade rätt!! På hemsidan stog de att
KENT ÄNTLIGEN SLÄPPER NYTT ALBUM, "Röd", DEN 6 NOVEMBER!!
& idag släpps även nya singelen "Töntarna" digitalt & den släpps fysikt den 12 oktober! Dom
kommer även åka på turne våren 2010! Den här veckan kunde inte börjat bättre!

Turnéplan våren 2010:

25 februari – Stockholm, Annexet
26 februari – Stockholm, Annexet
3 mars – Gävle, Läkerol Arena
5 mars – Helsingfors, Hartwall Arena
10 mars – Linköping, Cloetta Center
12 mars – Århus, Kongresscenter
13 mars – Köpenhamn, Tap1
14 mars – Malmö, Malmö Arena
18 mars – Göteborg, Lisebergshallen
19 mars – Göteborg, Lisebergshallen
24 mars – Oslo, Oslo Spektrum
25 mars – Bergen, Grieghallen
27 mars – Bodö, Bodö Spektrum
30 mars – Örebro, Conventum Arena

Kent - "Töntarna"



PS. fett komiskt att jag & Andie har skickat varje vers av "Mannen i den vita hatten (16
år senare)" på fejjan hela helgen & klagat över att vi vill ha Kent & fina Jocke live nu & så
typ 24h senare, får vi de, nästan^^ DS. ♥
Bild & info : kent.nu

Kommentarer
Postat av: Anna

WIIIHHHOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-10-05 @ 18:14:09
URL: http://anapekkanen.blogg.se/film
Postat av: tovetönt

och jag dig lilla plutten min :*

vi borde ses nu till helgen? haru fixat pass förresten :D för vi måste ju fira dig på krogen också, det är ju ett måste!!! pössen

2009-10-05 @ 20:15:53
URL: http://silentfilms.blogg.se/
Postat av: p

åh. äntligen och som vi har längtat!

2009-10-06 @ 12:57:41
URL: http://conjureme.blogg.se/
Postat av: emma

tack för världens finaste kommentar jag blev alldeles varm i magen av. varje gång man ser dig blir man varm i magen. du är så förbannat fin både på insidan o utsidan, martina. :* OCH KENT ÄR FANTASTISKA OCH RÄDDAR EN HÖST OCH VINTER ÅTER IGEN. DE BYGGER UPP OSS BIT FÖR BIT IGEN.

2009-10-06 @ 21:17:53
URL: http://ifwinterends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0