| prinsen av peking / lev som en gris dö som en hund |



Har varit på Hantverk hela dan idag, själv, för att sya på mitt projekt arbete. Kom inte så långt, körde fast & behöver hjälp av Richard som naturligtvis är på kurs, där av brisetn på sällskap & hjälp. En annan anledning till att jag inte kom nånstans kan ju bero på att jag gjorde massa annat, roligare grejer ist, drack te & käkade mandarin, dansade & skrattade till P3, sydde en tygkasse, facebookade, gick på en låång secondhand runda, smsade, tittade på Markus på nyhetesmorgon (<3) etc etc. Vid 3 packde jag ihop & tog mej till bussen hem. Väl hemma i Näve, cyklade jag som en dåre hem till brevlådan där dagens höjdpunkt låg & väntade, Markus 2 nya skivor :D

Så efter de förstår ni säkert vad jag har haft för mej hela dagen ^^ Just nu äre "dystra utsikter" som spelas i mina hörlurar. Mums på de! H&M imorn igen, ses där okey? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0