| IM | BACK |

Nu idag har jag fått tillbaka min dator igen. Allt är som tyvärr som vanligt, Micky sa att de är inte är nån ide, de är alldeles för mkt små fel. Så de är bättre att jag lägger över allt viktigt & blåser ut hela skiten sa han. kul.... GAAAHHHAAA datorer gör mej verkligen galen!!! Jag har verkligen aldrig tur med nån sorts elektronik/teknik grej asså! Köpte ny plattång idag, får se hur länge den håller sej hel!

Iaf, de har faktiskt varit riktigt skönt att vara utan datorn. Trodde jag skulle bli galen & börja klättra på väggarna. Men icke! Jag har faktiskt ägnat mina kväller med att se på tv, dega & de jag alltid gjorde förut & som är en av mina favrit sysslor, men jag tyvärr aldrig ägnar mej åt längre, nämligen att klippa & klistra i min lilla fashion-insperations bok! Åh kan sitta hur länge som helst, klippa "rent" alla små bilder, klistra in dom i fina mönster & teman tills hela golvet är fullt med urklipps-skräp så mamma go nuts^^

Tog sprutan mot svinis i tisdags ju & självklart vart jag helt koko dan efter & hade feber & mådde skit på jobbet. Var helt orkelös, stog bara i kassan med Ella & gnällde som en liten hund. Usch Usch! Så torsdagen spenderade jag hemma & tog igen mig. Men nu mår jag tummen upp, förutom att de fortfarande jag ont i armen & stiket så att säga! & självklart springer jag in i alla väggar & stolpar med armen så de gör ont som fan! + att alla andra i min ovgivning råkar & "råkar" slå/klappa mej på armen HELA tiden! ajaj!

Var även i onsdags på tessin för att prova mina outfits för modevisningen jag ska gå på onsdag för mina brudar i GOFORSECONDHAND. Läs mer HÄR.

Idag hare varit en mkt dålig dag. Har varit grinig & arg på hela jävla världen & har velat strypa varenda kotte!! Elben har kallat mej för Pitbull & tvingat mej att le & gett mej smak på min egen medicin, vilket självklart gjorde mej ännu argare stundvis. Men efter en mysig runda på stan med Daddy för att köpa en tjusig skjorta till honom så är jag nu betydligt gladare & livsglädjen har återvänt. Btw, på eurostore köpte jag en Marilyn nykelring & muffins formar med döskallar på, typiskt mej va!

Imorn dra jag till Trosa för att vara barnvakt till mina 4 små kusiner tills sön! See ya ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0