| what | would | i | do | without | your | great | support | ? |


Igår spenderade jag min eftermiddag med att klippa mej. Igen stor förändrig, har samma frilla som förut, men nu ser jag nåt iaf & de snaggade på sidan är super kort igen, äntligen! Tyvärr så syns min naturliga färg i underhåret extra mkt nu. De är typ svart i luggen & ljus-brunt/svart fläkigt i resten av håret, heja heja. Ska ta & ta tummen ur & köpa här dom närmsta dagarna! Efter klippningen så möte jag upp Lojsan min & drog till coffee house & fikade i X antal timmar. Tänk vi har inte setts/pratat ordentligt sen jag fyllde, alltså 2 månader sen, galet! Så nu lyckades vi äntligen pricka in en dag då vi båda kunde & de var behövligt. Har saknat den plutten extremt! Lojsis your are my star don't you forget :*

Idag har jag på morgonen skrivit NP i SvB. De gick över förväntan, gick faktikst extremt smidigt må jag säga! Blev mkt nöjd med min krönika jag skrev om min mamma. Blev klar efter 2 & ½ timme. Hade sjukt ont i högra tummen efteråt, den var helt blå då jag skriver så jävla hårt, håller pennan i ett järngrepp! Efter att ha väntat tills hela klassen blev klar, (Hv07 stödjer varandra så fint, i love us) åkte vi med Majsen upp till stan där jag mötte upp med Säll. Vi drog till Birgers & fikade, satt på hyllan i evigheter & tog igen allt vi missat i varandras liv. Mkt behövligt & tack för ditt goa stöd Säll:* Vi drog en runda på stan innan vi åkte hem till Näve igen.

Nu har spenderat några timmar här, framför tv:en med datorn i knät & med en skål med chokladpudding i vänstra handen, muummma! Lill lördag lyx! Pappa håller på att kränga ihop pannkakor just nu, får se om jag orkar en efter jag är klar med chokladpuddingen ^^ Jaja, ha en fin onsdag va! ♥

Pic: Le Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0