| namsdagskalas | cupcakes | övernattning | andie | <3 |


Namsdags-fikat med cupcakesen blev succé! Allt arbete jag lakt ner på bakandet var verkligen mödan värd, när jag & bästa klassen satt där med tända ljus, mumsade & skrattde så vi fick ont i magen! Åh de måste ha varit fnitter-medel i cupcakesen för jävlar vad vi garvade! Åt både gammal & nya minnen. Jag tänkte verkligen de, när jag satt där i det flimrade stearin-ljuset & käkande på silverkulor, att jävlar vad jag är lycklig över att jag går en sån underbar klass. Fast att vi är så himla olika så passar vi ändå ihop som foten i skon. Hv07 I love you all:*

När skol-dagen var över, mötte jag upp Andie & så åkte vi hem till henne i Rosenkälla (haha nu sa jag rätt). Där spenderade vi kvällen med att laga/äta tacos, se Twilight & Desperate, fika ännu mera cupcakes, lyssna på Eminen, MJ & RÖD i goda vänners lag. 

Nu är klokan läggdax & jag är mkt mkt trött efter en lång dag på h&m som faktiskt kändes ovanligt kort idag!
Imorn äre på't igen! ♥

Kommentarer
Postat av: ärtsoppan

åh vad söta cupcakes du fick till martini :D

2009-11-12 @ 15:31:47
URL: http://silentfilms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0