| and | if | cupid's | got | a | gun | then | he's | shootin' |

HEJHEJ.
Min måndag så här långt har gått faktiskt extremt bra! Heja heja! Hoppas att morgondagen blir lika bra, men de tror jag allt. Bjuder på två bra låtar med Kleerup som man kan ha i öronen en måndags kväll som denna när man tex gör läxorna, (vilket jag asolut inte ska jag göra idag, för jag har inga yey!) pillar sej i röven, har knasiga msn-konversatioen med trevliga brudar, (som jag har nu, med N) äter mandariner, pusslar pussel, bloggar, går ut med huden/katten/illern/elefanten/marsvinet/kamelen eller kanske bara myser & degar till den. För de får man faktikst, dega & sega får man göra på måndagar, om man heter M@rtina med @ & inte har några läxor & är galet glad idag åt ingenting! Nu ska jag gå ut med min kamel Brunte. See ya! ♥


Kleerup feat. Lykke Li - "Until We Bleed" -
 kan jag lyssna på en hel dag 24h i sträck, lätt, bästa bästa låten ever kanske!


Kleerup - "Thank You For Nothing"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0