torsdag

Torsdag, första dagen på denna 4 dagars helg som kristelhimmelsfärd så busigt bjuder på, skönt!

Nationela, matte del2 gick mkt bättre än väntat, trodde de skulle vara svårare än de va, så de var en stor lättnad när jag lämnade in & var nöjd med min insats! När jag var klar så var klockan bara 10, så jag gick upp mot stan & möte Julle, vi gick till hennes doktor & sen käkade vi lunch på donken. Vi tog 12.17 bussen hem & väl hemma i Näve gick & köpte g som i goooodis & gick hem till henne & började röja i hennes rum. Eftersom att Julle ska flytta om mindre än en månad började vi paka lite småt & rensa bland att skräp, ut med gammla. Hon tyckte att nu är hon minsann 18 & vuxen så nu var de dax att börja på ny kula, så vi slängde praktiskt taget hela hennes barndom i plastpåsar. 5 påsar med massa skit blev de tills sisst & jag blev ett pingis-rack (ni kan vara luna de är till Becka, jag ska inte gå näre de mer) massa kläder rikare. De var lite som att gå på loppis i Julles rum. Fick även hem massa plag som var mina som jag glömt att jag ens ägde, haha. Plagg & prylar som varken jag lr Julle inte var ägare till hittade vi oxå, hennes rum är lite som en avlastnings-station för oss alla ^^

Igår Onsadg var jag på H&M, min ända praktik-dag denna vecka! Gjorde jag brukade göra & alla mina favoriter-kollegor jobbade igår; Anna, Madde & Sandra. På tal om min älskade Sandra, som jag äntligen fick träffa igen efter flera veckor av en blandning av semster, nationela-prov & sjukdom från bådas håll, så käkade vi mumsig pizza på Cosmos tsm, mys! & de var ju typiskt att de just då under våran lunch att de skulle spöregna! Men som tur var lånade vi ett paraply på H&M!
Jag fattar inte varför de ska regna så jävligt denna vecka? mitt hår mår absolut inte bra av detta regn väder jag blir helt lockig & frizzig ju! bajs-väder!

Men idag är de soligt minsann, jag tackar ja! Så idag har jag passat på & sått lite frön i mitt land, läst lite i ELLE & bakat rabarber-paj i min finaste klänning, tummen upp! & imorn är de fredag minsann & de blir en bra fredag tror jag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0