I'm picking me apart again


mår lite bättre än i helgen men jag är fortfarande inte på samma nivå som jag brukar va på,
men jag jobbar på de. så dagen har gått åt till att fake a smile & tänka på annat. Som tur var
min Elb tillbaka efter en vecka i turk-land så jag har mestadels suttit & garvat & lyssnat på
hennes semester-historier, de är så skönt att krypa in i någonanans liv ibland. Jag & Elb åkte
hem med 12.17 bussen hem för ingen orkade va kvar, skönt att komma hem tidigt men inte
lika mysigt att cykla i spöregn från bussen & hem. sitter nu här & lyssnar på "skrik-musik"
som mamma skulle ha sakt, för att rensa huvudet, om de nu vore så enkelt.

på tal om ingenting så drömde jag världens underbaratse dröm inatt, om b såklart. åh jag har
levt kvar i den & halft i verkligenheten hela dagen idag. Synd bara att bakslaget inte var lika
mysigt när man kom på att allt bara var en fånig dröm. living in my dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0