Hey, I've got nothing to do today but smile


Igår var jag ledig från praktiken för att skriva Nationelaprov i matte del 1, de gick bättre än
väntat & när jag var klar så åkte jag halv 11 bussen hem till mig igen. Väl hemma igen så
stekte jag pankakor & pakade filt, matsäck, datorn, samhällsboken & solbrillorna för att ta mig
ner till andra skeppsviks badet & mysa & plugga lite i de fina vädret.
Väl nere vid badet så hann jag bara sitta en timme innan de landade små vattendroppar på
min näsa, så jag var tvungen att plocka ihop innan ösregnet kom.
Men jag var nöjd ändå med min kort, men ack så trevliga utflykt 10 min hemifrån min trygga
borg. & hur gott luktar inte regn våt astfalt? jag bara undrar! life will smile for you

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad du är söt martina :*

2009-05-15 @ 15:45:33
URL: http://silentfilms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0