lördag: inflyttningsfest, vinfläckar & skratt i goda vänner lag

I lördags så åkte jag & Nilljus in till stan för att möta upp Tönten. Vi traskade runt på stan på
strumpbyx-jakt bla. När de regnade som bäst så satt vi skyddade på Rhodos & käkade
massa maaaaat! Efter några timmar där drog vi till bussen för att åka långt åt helvete till
Björnlunda där Andreas hämtad upp oss. På 2sek var vi framme utanför Jessies & Andreas
nya hem, världens sötaste hus! Yes dom har flyttat till ett huuus! hur ballt? Iaf, om vi tyckte
utsidan var fin, då ska vi inte tala om hur galna vi blev i insidan! så sjukt fint med världens
största tv & finaste tapeterna! Efter rundvisningen gjorde vi iordning oss & vi alla tre, jag, N &
T, matchde i svart/vita klänningar/kjolar, synd att vi inte fick en bild på de men men :) Efter ett
tag började dom andra tjejerna ramla in & andra kompisar till Andreas & Jessie. Eftersom att
Jessie även hade fyllt år i veckan blev de paketöppning!

Under kvällens gång blev de mkt flum i köket som bara en en hög tjejer kan åstakomma,
fniss fniss^^ Galen dans tre intensiva minuter till "en vän med en bil", (fy fan vad jag garavde
& kände mej lycklig då under dom 3min, tokigt lyklig!) ut till grannes hundar & klappa hans
super söta hundar, powenapp i sängen, mer garv etc etc.
Kvällen avslutades när vi somnade sött i sofforna i vardagsrummet, Hel bra kväll :D

Fina Tönt i deras sovrumms fönster


T & N, mitt fina resesällskap för dagen


Tihi, N & Matilda! :*


Allie & Agnes


Flum i köket var de ja! Agnes, Jessie, Allie, N & halva Agust


N, Emma, T & Agust


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0