fredag: fest i vrena, älskade hv07 & as garv

Som sakt, i Fredags så drog jag på mej klackarna & for hem till Eve i Vrena där vi firade
hennes 19års dag! Eftersom att de spö regnade så uteblev 5-kampen men vi hade de mysigt
ändå där vi satt & garvade sönder i partytältet. Lite svårt var de tyvärr att dansa för mina
kalackar, som nu är redo för papperskorgen, eftersom dom grävde ner sej i den mjuka
marken. Tränings-värk i bennen, mest i låren fick både jag & Eve efter allt dansade sen^^
Framåt kl11 var nästan bara folk från våran klass kvar & de var så sjukt kul, hade så ont i
magen efter allt skratt! Hahah Timo var helt jävla galen & helt plötsligt hängde jag upp&ner,
alltså så han höll om mina ben & mitt huvud hängde mot marken, haha jävla galning, sen
ville Henke göra samma sak & så stirrade man på stjärnhimlen upp&ner en gång till, fan
vad jag garavde! knas Henke & jag hoppade stutsmatta oxå men de gick inte så bra i klackar!
En helt galen kväll med min sjuka underbara klass! Hv07 for life ♥
 
Älskade glädje-spriddarna, Eve & Mickis

Knas klassen, Malin, Josse, Timo, Eve, Henke & Viktor

Världens ballaste bild, Henke tar kort på mej samtidigt, Henke & Viktor

Mina boys, Henke, Timo & Viktor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0